piątek, 23 sierpnia 2013

Can someone turn on the lights?

Kontrola nad ludzkimi nastrojami, denerwujący pozytywizm, nie przegadasz. Głośny, zaraźliwy śmiech, śpiew i gra na ukulele. Świat w piękniejszych barwach, bo po co się dołować? Drugie dziecko szczęśliwej familii, tata, mama z wirusem, bliźniak, królik Heniek, dziadkowie z Polski. Żadnej nieszczęśliwej historii i naprawdę mu to pasuje. Call of Duty. Mnóstwo znajomych, kilku przyjaciół. Co drugi dzień na basenie. Uwielbia denerwować ludzi, bo dzięki jego mocy nie mogą być na niego źli. Dwuosobowa dziesiątka dzielona z bratem. Informatyk i geniusz matematyczny. Fotograf. Jeździ na monocyklu. Kochany.


Okej, to jestem. Mocowałam się z tą kartą tragicznie, miała być o niebo lepsza, ale nie jest no i co, nico, nic nie poradzę, niestety. Mało w sumie wątkuję, tylko, jak mi się coś baardzo spodoba. I pomijam, bo wolę się zastanowić nad odpowiedzią dłużej niż wysłać byle co. Się szykuje jego bliźniak właśnie, więc wy się szykujcie też.
Tag, na gifie mój kochany youtuber. I jestem pewna że się znajdzie ktoś, kto go kocha też.


7 komentarzy:

Aleksandra Krajewska pisze...

[Dzieńdoberek panie Kaylu wymyslimy coś? W neidzielkę zaczne ta na 100 wątkować! :D]

Calipse

Aleksandra Krajewska pisze...

[jeszcze pytanie, czy on na youtubie też ma bliźniaka? :D]

cisza. pisze...

[Hej ho! Witam na blogu :D]
Tom

Porcelanowy Chochlik pisze...

[Kontrola nad ludzkimi nastrojojami ^^ - chyba wkradła się tutaj jakaś paskudna i niegrzeczna literówka.]

Alicia

Unknown pisze...

[witam witam!]

Rosalie.

YourFuckingSunshine pisze...

[Fajny chłopiec!
Dzień dobry, wątka?]

Jose

YourFuckingSunshine pisze...

[To myśl nad początkiem wątku i ich relacjami, a jak mi to podasz to postaram się coś zacząć, hm? ♥]

Jose