sobota, 29 czerwca 2013

Jak wyglądam.



http://25.media.tumblr.com/a3a0dc3f5ccfafae2dfa75410f762243/tumblr_mpqpmagPaH1swwx3co7_250.png
Jak wyglądam?


To również można podzielić na kilka opinii, jednak postaram się tym razem nie przeciągać, by Cię nie znudzić czytelniku. Zatem jestem bardzo wysoka, bo mierzę aż 172 centymetry. Nic nie mam do swojego wzrostu bo butów na obcasie i tak nie lubię więc jeszcze tyczki nie przypominam. Przeważnie śmigam w trampkach, jeansach i męskich koszulkach, ale ostatnio bardzo polubiłam sukienki. Wracając do cech oczywistych i widocznych na pierwszy rzut oka, mam brązowe oczy. Niektórzy uważają, że przypominają one kolor mlecznej czekolady, inni że są mahoniowe. Zdania są podzielone. Dla mnie osobiście to po prostu brąz i tyle. Drogi czytelniku, muszę Ci się czymś koniecznie pochwalić. Tak, jestem trochę chwalipiętą i choć nie mowa tu o charakterze, odkryłeś moją kolejną cechę. Zatem ostatnio pokusiłam się o takie cudo! Małe, ale jak cieszy! Uważam się za osobę szczupłą, choć nie wiadomo jaką anorektyczką też nie jestem. Żeby nie było, że tak w pełni się akceptuję powiem, że nie znoszę swoich uszu, bo moim zdaniem są odstające, o.

Brak komentarzy: