sobota, 29 czerwca 2013

Jak to było.



http://24.media.tumblr.com/76b15059103813d4dbc7ea40c609ca07/tumblr_mm50dwfImS1ruvqz1o4_250.gif
Biografia?

Historii nie opowiem, jednak nie przejmuj się drogi czytelniku, nie ma czego żałować, gdyż w moim życiu nie wydarzyło się nic nadzwyczajnego. Serio. Zapewnię Cię jedynie, byś się nazbyt nie martwił, że nie zostałam porwana, ani nie pochodzę z patologicznej rodziny, Powiem Ci, że trochę nie pasuję do tych czasów, uparcie wierzę, że znajdę księcia z bajki, pomogę każdemu kto tylko pozwoli mi się do siebie zbliżyć, a tym co nie pozwolą, pomogę w inny sposób. Jestem dorosła, a mimo to uwielbiam, lizaki, kreskówki i zabawę w szukanego. Często dopada mnie mały głód i mimo kuszących reklam nie niweluję go jogurtem tylko grecką sałatką, którą ubóstwiam. Bliscy troszczyli się o moje dobre wychowanie, dlatego aktualnie grzecznie zwracam się do osób starszych, a nawet ustępuję im miejsca. 
 

Brak komentarzy: